I've forgotten what I started fighting for

The rope that's wrapped around me is cutting through my skin. And the doubts that have surrounded me are finding their way in..

Ska ringa till doktorn i morgon bitti och hoppas få en tid i morgon också.. something's very strange over here. Jag behöver näring, och det nu.. har yrat tillräckligt länge nu.
Tiden rinner iväg, mycket som ska göras innan jullovet måste använda all vaken tid nu, så jag måste verkligen till doktorn i morgon och få rätt på detta. Snart är det december, helt sjukt.. det var ju nyss sommar och nu ska man fira julafton om drygt en månad. Ska till Göteborg på weekend i december med mitt hjärta också :) Mys!
Nej, nu måste jag försöka sova lite.. om min kropp tillåter mig det! G'night

"My life has been such a whirlwind since I saw you, I've been running round in circles in my mind. And it always seems that I'm following you, cause you take me to the places that alone I'd never find."

Kommentera inlägget här: