More than words is all you have to do to make it real

All you have to do is close your eyes and just reach out your hands and touch me. Hold me close don't ever let me go. More than words is all I ever needed you to show, then you wouldn't have to say that you love me.

Har inte kunnat sova på två nätter nu, drömmer bara mardrömmar när jag väl har somnat. Don't ask me why! Men efter den 18:e januari säger jag bye till verkligheten ett tag. Då tar jag "semester"!
Hotellet är nu bokat till vår Göteborgs tripp :) Julmarknad på Liseberg och annat mys! Ska bli skönt att komma iväg lite.


Don't be too naive.

Har ont i halsen och känner mig lite febrig :/ Doin' some laundry, trist. Home alone, föräldrarna är i Sölvesborg hos min syster och kollar på när hon rider och sånt. Funderar på lite asian food, hade vatt gott!
Måste plugga lite sen också. Fan vad det är tråkigt att va hemma!!! Får väl spela lite Wii eller nått.

Saknar dig Emelie!

Skriver kanske några rader till sen, vi får väl se.

Kommentera inlägget här: