I will be right here waiting for you

Haft en helt underbar helg! I fredags var jag och Sebbe ute och åt på Cats när han hade slutat jobba. Sen gick vi upp till Emelie, där vi va några stycken och drack sen gick vi ut! Men jag och Sebbe fick ta oss hemåt runt ett för vi var trötta. Eller jag var trött i alla fall! Hehe. I lördags åkte jag och Emelie till Bromölla för att fira Ronja, som fyllde 11 :) Vi var hemma igen vid sju, sen tog vi med Sebbe och Nicklas och gick ut en snabb sväng. Sen åkte vi hem, tittade på film och sov! Idag har vi alla 4 varit i Svedala, köpt kläder :) Ikväll har vi bara tagit det lugnt. Mitt lilla monster ska åka till Sicilien om en vecka! I'm gonna miss him, alot.

Tack för en underbar helg Emelie, Sebastian och Nicklas!

Skola i morgon, projektarbete nästan hela dagen! Skoj. Får se hur det artar sig ;) Snart ska väl klänningen också börja ta form! Det ska bli jätte spännande:) Jaja, nu måste jag lägga mig så jag är pigg i morgon! Natti på er.

               

 
Kommentera inlägget här: