Sorry, blame it on me?

Nu är jag tillbaka till bloggandet igen. Det har varit några häktiska och mysiga dagar! Men nu har jag en stund över. Skolan har tatt stor del denna veckan, skönt att komma nån vart :) Är bara så otroligt glad, men jag antar att jag vet varför också! Allt känns jätte bra nu, med skola och allt. Kanon! Ska se om jag får till mitt motveck rätt i morgon bara. På måndag ska capen sys upp :) Det lär nog bli rätt bra! Hope so. I så fall kommer bilder upp! Fast kanske inte förräns modevisningen har varit i och för sig. We'll see;) I morgon ska jag bara mysa framför tvn, känna att jag är ledig efter en dag i skolan! På lördag är det inflyttningsfest hos Jenny och Dan, ska bli trevligt! Sen kommer mamma och pappa också hem på lördag! Har vatt skönt att va hemma själv faktiskt, ingen som gnäller om sopor och sånt trist. Men ska bli roligt att ha dem hemma igen också! Pratade med dem innan, sol, klarblå himmel och jätte varmt. LYX!
Alla begår vi misstag, man kan resonera enligt olika etiska modeller. Men vem säger att just "det" är rätt, bara för du tycker så? Moralister är människor som ordinerar hostmedicin åt andra när de själva råkar hosta. Så är det faktiskt ibland. Ingen är perfekt alla har vi våra brister, det är mänskligt! Men ingen annan kan bestämma vad just DU ska göra. Det är upp till dig själv! Dina problem är dina och ingen annans. Rådfråga kan man alltid göra, men problemen är fortfarande Dina, ingen annans.
Nej, nu ska jag nog gå ner! Längtar tills i morgon :) Förresten min dikt idag var hm.. exceptionell, haha!

"Den som vill förverkliga sina drömmar måste vara vaken"



Kommentera inlägget här: