Oh radio man would you please play that song


Igår körde jag upp till stan kl.12 för att köpa lite väl behövliga ting; ansiktsrengöring, sminkborttag för ögon, ansiktscreme, ögoncreme och ögonskugga (allt från clinique), klänning, underkläder och leggings. 2500:- slutade kalaset på! Känner mig redan fattig trots jag har pengar kvar. När jag hade ätit och gjort mig i ordning började folket trilla in; J, D och R sen kom en J till. När vi hade börjat bli fulla trillade Cassie in med sina kompisar till slut var det fullt med folk. Men det var riktigt trevligt! :) Senare gick vi vidare till Björkets trädgård, där det blev drinkar, öl och dans! När det slutade vid tre var jag inte nykter nånstans, J och R följde mig hem så jag slapp gå själv.

Idag har jag mest sovit hela dagen, riktigt skönt. Men det är typ 30 grader ute så man är lagom klibbig och varm, det är jätte jobbigt. Ikväll blir det nog en film sen tidig läggdags, börjar jobba kl. 5 i morgon bitti.

Kommentera inlägget här: