F ¡ E S T A

På S¡esta,

Har inte haft tid förrän nu att skriva här, dåligt.. I torsdags kollade vi på Familjen, bra drag! Håkan (blää) spelade igår, men jag gick bara förbi.. han var utanför affären i går också, tyckte det fick räcka att se hans fula nylle då! Vad taskig jag är, men man kan ju inte alltid vara snäll. Igår var jag både trött och onykter så jag var hemma vid tolv, tror tjag. Dea ringde och väckte mig i morse, tvingade med mig till stan för att äta frukost och shoppa. Otur att jag hade spender plånboken på mig, som vanligt.. Bättre att leva snyggt än rikt, taget. Tänkte slänga in några bilder i slutet på inlägget men det gick inte nu, får försöka senare eller i morgon. Det blev foundation, rouge, pensel, plånbok, Osis Dust it -hårpuder (magic, verkligen) och smycken till balen. La undan ett par skor, trotsa att jag har mängder redan, ska hämta dem på måndag! Me love. Snart fest igen, kvart i fyra spelar José Gonzales (eller hur det nu stavas, lyssnar inte på dem annars) så då ska vi tydligen dit.

Det snurrar i min skalle... - Familjen


Kommentera inlägget här: