If you really loved me, you would have endured my world



När jag låg där i sängen med huvudet på kudden och kände doften av dig, insåg jag att det inte var dig jag saknade. Jag saknade någon helt annan, mig själv; den jag var innan allt det här började. Jag var den jag ville vara, nu är jag den jag inte vill vara. Ändå ångrar jag inget i mitt liv hittills, allt som har hänt har fått mig att bli en mognare människa. Man kan väl säga att jag vill vara den personen jag var tidigare, med den erfarenheten jag har idag. Kan jag bli den människan igen, det är frågan. Allt jag har gjort dem senaste månaderna har jag frågat mig själv varför! Och jag har fortfarande inget svar på det, men en sak vet jag; it was just a phase and so where you. Jag trodde jag behövde någon för att känna närhet och lycka, jag trodde jag behövde dig. Men du fick mig att inse att det inte är så, when you fucked it all up. Jag kommer att förlåta dig någon gång, men jag kommer aldrig att glömma vad du gjorde! Don't be mean to me, it was you who fucked it all up. Det värsta är att du inte har slutat sjunka än..

Next time it'll be for real..


Dem sjukaste saker jag gjort rotades fram inuti mig och togs upp till ytan igen, ibland tror jag faktiskt att jag verkligen är crazy när jag tänker tillbaka. Men fruktansvärt roligt har jag haft, I took my life to a higher level! Haha. That wild'n crazy night on Crete.. då hade jag roligt, nu skrattar jag när jag tänker tillbaka! Nej, nu måste jag försöka sova lite.. dreaming away ;) This will be awesome, don't you think?

Good night, sleep tight...






Kommentera inlägget här: