Where did I go wrong, I lost a friend in the bitterness end


If I could,


Mitt bland allt kaos har jag ändå kunnat njuta och ha trevligt i helgen. Jag har knappt tid att tänka på mig själv bara, det är så mycket jag ska hinna med att göra nu på kort tid. Men det känns skönt att allt bara flyter på just nu.. jag har prov i naturkunskap på tisdag på 2 kapitel, vilket jag fick reda på i onsdes. Sen fortsätter det så ändå fram till julafton ungefär, kanske bra för mig(!?). Ibland funderar jag om jag är gjord av stål, ibland tror jag nästan det för jag kan inte förstå att jag har klarat allt utan att knappt röras känslomässigt. Det kommer en dag då allt släpps samtidigt, den dagen längtar jag inte efter men jag vet att den nästan är här.

Idag fick jag reda på att min kusin ska gifta sig i sommar, ett stort bröllop tydligen! Kommer bli kul :) I morgon har jag en fullspäckad dag, jag ska få akupunktur på morgonen och därefter ska jag träna sen ska jag plugga. Ska kolla på vårt nylagda golv i morgon i dagsljuset också, det såg riktigt snyggt ut när jag såg det snabbt innan. Jag har ju valt det så det är kanske inte så konstigt ;) Hehe, skämt o sido!


When we make love it's hard to tell if you're dreamin' of me, or someone else. That drunken kiss seems like a lie. Don't say it's forever and then say goodbye. There goes our love again, out the window... now I say goodbye! 

This is the end of something bad and the begining of something good. Och med dem orden säger jag god natt!






Kommentera inlägget här: