You don't know what your power has done to me


A new day,

I morse var jag uppe väldigt tidigt för att köra till sjukgymnasten kl 8, väl där fick jag ligga på värme innan hon skulle dra och slita i mina muskler vilket gjorde fruktansvärt ont. Förhoppningsvis ska detta göra att musklerna töjer sig och blir mjukare så jag slipper ha mer ont!
Jag kom hem strax efter nio och möts av lilla Nova (min katt) som tittar med stora mörka ögon på mig och följde varje steg jag tog in i huset. Jag bar henne med mig upp till sängen där vi sussade sött i en timme tillsammans! My precious...

Nu har jag druckit kaffe med Dea som har hjälpt mig att plugga spanska nu för tredje gången denna veckan, tack! Har prov senare idag, jag känner mig fortfarande lika förvirrad som innan jag öppnade böckerna. Får hoppas på att det går bra ändå!




En arg Nova.. men söt ändå!




Kommentera inlägget här: