I'll take you down the only road I've ever been down


Where all the veins meet,

Well I never pray
But tonight I'm on my knees yeah
I need to hear some sounds that recognize the pain in me, yeah
I let the melody shine, let it cleanse my mind, I feel free now
But the airways are clean and there's nobody singing to me now..

It justs sex and violence melody and silence.



Back on track,

Längesedan jag skrev nu, men har inte kännt att jag haft något att skriva även om det är mycket som har hänt. Det måste liksom finnas ord ut i fingertopparna om jag ska kunna skriva, denna gången har orden stannat inside me. Tyvärr, får jag väl säga! Det är inget jag kan skriva om nu heller med tanke på att orden inte finns där. Jag är sjuk och har varit det i en vecka nu, men det är dock på bättrings vägen nu som tur är! Luftvägsinfektion är inget som är roligt, men jag är van nu efter alla gånger jag har det om året.. Den bästa medicinen för mina lungor är att fimpa för gott! Vilket det kommer till att bli också, men någon fest cigg får det bli för det kommer jag inte kunna vara utan även om jag borde skippa det också.

För att bli helt frisk och kry så blir det vila i helgen, så jag ska åka ut med X till vår stuga i Sölvesborg. Vilket jag ser fram emot, ska bli mysigt :) Åker redan vid middag i morgonoch innan det ska jag packa, tvätta bilen och duscha. Det får bli till att sätta klockan i morgon bitti!

I måndes var jag hos sjukgymnasten med min axel (som jag skadade i somras), fick en massa övningar och grejer jag skulel göra. Hon tryckte på massa konstiga ställen som givetvis gjorde otroligt ont, massa muskelfästen kring axeln som jag har inflamation i. Men det lät som hon hade ondare än mig när hon tryckte för hon sa 'aj' flest gånger, lät lite konstigt måste jag säga. Men förhoppningsvis så ska detta bli lite bättre, har en ny tid på måndag så vi får se hur det går då! Har jätte ont nu i alla fall.

Nu ska jag börja plocka fram lite grejer som ska med i morgon, skriver nog en rad eller tio i morgon ;)





Can you keep a secret?




bitte:

hoppas du haft en trevlig helg

Kommentera inlägget här: