While magazines were trying hard to find next year's face


Ge mig en vinterdrog
Ge mig allt du har
Kom nu jag är kroniskt låg
Bara mörkret hörs
I ditt öga var en storm jag såg
Som sommarsnö
I döda vinkeln ser jag allt du gör



Ge mig en vinterdrog,

Nått stark som tar bort smärtan jag har, just nu känns det som om det hade varit en lösning! Men en kort lösning är ingen evig lösning, därför skippar vi den. Igår var jag hos sjukgymnasten, hon drog och slet i min nacke och axel osv. Jag har duktigt ont, och det blir ju inte bättre heller. Idag var jag hos arbetsterapeuten och fick en skena till ulnaris, nerven som sitter i armbågen, som är i kläm. Denna skena ska jag sova med i 6 veckor som gör att jag inte kan böja armen när jag ligger och sover för att ta bort trycket på nerven! Jag börjar känns mig mer och mer sjuk för varje dag som går, jag kan knappt sova om nätterna, det gör ont hur jag än ligger vilket resulterar i väldigt dålig sömn. Jag kan inte ha armen i samma position under mer än ca 2 min utan att det ska bli obehagligt eller göra ont. Varför händer så mycket ont just mig? Det händer kanske alla människor massa tragiska saker, som är värre egentligen, jag hatar att klaga men jag mår inte bra just nu! Varken utsidan eller insidan mår som den borde.

Jag har möte i skolan i morgon, där jag inte har kunnat vara på länge. Ska se hur det går om vi kan göra som vi sa sist, ärligt så orkar jag knappt bry mig om det just nu.. det är så mycket nu. Alla övningar jag har fått för skadan tar ju halva dagen bara att göra. Jag är så trött nu.. Jag måste ringa försäkringsbolaget också pga av detta! Just nu känns mitt liv jävligt jobbigt måste jag få säga, men av erfarenhet vet jag att efter regn kommer solsken. So don't let me down this time! Ge mig en framtids vision..

Idag var jag en stund hos min moster och hennes man, det var något år sen jag var hemma hos dem senast! Varför så länge sen egentligen? men dem två timmarna gick jätte fort som vi var där. Jag trivs och har alltid gjort..
Med oss hem fick jag och syster vars fyra jätte fina Boda Nova glas som dem ändå inte använde eller hade använt! Sånna jag ändå skulle köpt när jag flyttat hemifrån, så jag blev jätteglad. Sen fick jag pengar också, varför vet jag inte men tack så jätte mycket! Dem hamnade i spargrisen när jag kom hem, där hör dem hemma. Jag är ju egentligen inte en Spara utan mer en Slösa men det ska bli ändring på det nu!


Spelar inte längre någon roll
Jag orkar inte slåss
Det är bortom min kontroll
Du lämnade mig ensam
Och självklart blev jag rädd
Min sista gnista hopp
Var att synas, att bli sedd
Och jag glömmer bort att andas
För sex, musik och våld
Var det vackraste som hänt mig
Sen själen min blev såld
Att synas utan att verka
Ser enkelt ut på håll
Men jag lever på impuls nu
Via fjärrkontroll
Men jag sa alltid nej...


For love and friendship





Kommentera inlägget här: