Regnet faller alltid i tid och evighet


Gult, ska man börja undra då? När man bara vill få upp allt, börjar det bli farligt då? Turning inside-out, I feel sick. Det gick inte bra att titta på gala och vräka, no no. Fixed!

Shopping shopping shopping, drowning. Mina byxor behövde en storlek mindre, det blev ett par skit grymma byxor. Hel-nöjd! + ett linne och ett skärp! Samt sockor och undies. Sen massa kaffe på det, och tragg på Madrix! Old times. BIG TIMES, me like.

Jag kan inte skilja på om jag vill vinna dig, jag kan inte skilja på om jag vill vara med dig, jag kan inte skilja på om jag vill bli av med dig, jag kan inte skilja på om jag vill skada dig. Men du om någon borde förstå att man inte gör såhär emot mig. Du ville prata häromdagen, och helt plötsligt blev det tyst. Jag undrar vad som hände, vi som skrattade nyss. Du trodde säkert att jag hoppats på nått som aldrig ska bli av..
Kommentera inlägget här: