I love your ways, cause they're just like mine


Now I'm lost in you...

Har haft ont i magen idag, jag vet inte varför men har haft det i en vecka nu som har kommit och gått. Det är inte lätt när det är svårt, som sagt! Har suttit en stund i vårsolen hos Dea och druckit kaffe och snackat. Sen var jag och plockade upp  mitt paket från Nelly, skorna är skyyy höga.. 13 cm klack och 2,5 cm platå framtill, min syster var rapp i käften "jobbar du på malmskillnadsgatan?". Vi får se om jag kan stapla runt i dem annars får jag väl skicka tillbaka dem, onödigt at tha skor man inte kan röra sig i. Men dem är skit coola! Klänningen passade, kunde varit lite mindre upptill men den satt okej.

Jag är ändå mest nöjd med mina Scullcandys, av alla köp denna veckan! Underbart ljud :)


Från min och Idas fashionshow Januari 2007


Umma:

Hoja, det var höga klackar det! Det finns kvinnor som kan gå i klackor och då är det sjukt fint med high heels. Lika fult kan det vara när någon stapplar sig fram. Har du "övat" dig innan med mycket klackskor? :)



Jodå, får också besök till helgen så det blir nog trevligt. Kompis som kommer eller?

spiderchick:

du det är lite halvt på skämt jag skriver på bloggen att jag tjatar om en förlovning. Sen har jag och min kille varit ihop i åtta år så det skulle ju inte komma som en chock om vi tog det steget längre =)

Umma:

Åh lyllo. Har du sånna "vänner"? Då önskar jag er en trevlig och MYSIG helg framför allt. :-) Blir minst ett biobesök, right?



Mitt besök är så spännande som: MOSTER. Tada. Inte lika hett som ditt.

Umma:

Höhö ja dom är rätt bra att ha släktingar. Speciellt när de bjuder på goda middagar och annat ;D

Kommentera inlägget här: