Jag sitter vid fönstret i mitt rum och blickar ut över stadens alla ljus


Dem älskar som bara kära kan...

I torsdes skulle jag och Dea bara ta det lugnt, titta på tv och dricka kaffe.. det slutade med vin, groggar, musik och en tidig morgon. Jag sov en timme, innan jag skulle till sjukgymnasten, på soffan! Men mysigt var det, det inträffade dock en olycka; cd-pelaren välte och knäcktes så det var straight ahead to ikea dagen efter och köpa en ny till deas syster! Så jag, dea och mallan åt köttbullar och körde mallan i kundvagnen. Kul hade vi i alla fall! Sen köpte jag en papperskorg, gardiner (dea "vafan ska du med gardiner till, du har väl aldrig haft några?" haha), ett tjockt överkast, en matta bland annat! Sen skjutsade dea mig ut i skogen, där har jag varit hela helgen och haft det underbart och lugnt :)


Sagan om nyckelprinsessan och rasmusnalle.



Mallan på ikea!


Umma:

Det kanske var tur i oturen att den där Cd-pelaren gick sönder? För ni verkar ha haft det roligt på Ikea :-) Allt händer med en mening som det så fint heter.



Min helg har varit helt Ok. Lite pyssel, plock, fikor, fina samtal och så gott vin och utsökt mat på det! Har du något roligt i veckan då?

Malisia:

HAHAHAHA MEN SHIT :D Detta gjorde min kväll - nu kan jag verkligen gå och lägga mig och säkert sova GOTT!

Kommentera inlägget här: