Somepeople say they want it all, but what's the all?


Förlåt för min off tid, jag har gått och dragit på mig en ny sjukdom: halsfluss. Läkaren på akutmottagningen var jätte lustig, han frågade om jag hade druckit mycket mjölk; därav dem vita prickarna på mandlarna. Jag hade feber och ont, lite har och var. Men han kom fram till att det var halsfluss. Vart har mitt immunförsvar tagit vägen?

Förresten, vill ni också ha en en sån ruta där andra kan skriva på er blogg, som jag har mellan mina anonser på högersidan? (svart låda) Gå då in här bloggsms.

Du käna tävla och vinna ett Valentine paket med två st Hanky Panky trosor inne på bodhi. Samtidigt som ni är med och tävlar om två par Hankys så får ni 25 % rabatt på hela Bodhi's sortiment. Kalas va? Hanky Panky är nog dem skönaste trosorna ever.





Umma:

Tampongsjukan? Menar du PMS eller vaddå? Har aldrig hört talas om det heller måste jag erkänna. Konstiga doktorer finns det gott om; Har stött på många kufer. En frågade om jag var gravid då jag kom dit pga att jag gått ner 5 kg på 2 veckor och var helt sönderstressad. Smart gubbe det. Nästa läkare ordinerade mig att bli med barn för "det skulle göra mig glad".

Hoppas iallafall du är bättre idag. Har man fått medicin brukar det gå ganska fort som tur är!



Body Balance är nåt hopkok av typ Thai-Chi, yoga och balansövingar. Hans (instruktörens) röst får mig att krevera! HEMSKT det där :)

Kommentera inlägget här: