Efter tio

Nu har jag varit förbannad länge på att fastighets skötaren inte kan göra vad han säger! I 3 veckor har han skullat fixa brandvarnaren, som det numera är lag på att det måste finnas, han har skullat kolla på all missfärgning som har blivit här i lägenheten som förmodligen beror på ventilationen (jippi) och alla fönster som drar. Igår var jag såarg så jag ringde till förvaltaren uppe i Stockholm och gnällde, där blev jag åtminstonde bemött på ett trevligt sätt.

I lördags hade jag inflyttnings och 20 års fest, det var trångt men otroligt kul! Mostrar, kusiner, kusinbarn, gamla grannar och vänner.. och ännu fler. Tack alla som kom och firade mig, dagen till ära!

Idag väntar tvätt och förmodligen ett träningspass trots min onda axel. Ska snart springa ner till tvättstugan, just nu kollar jag på Efter tio med Malou.



Anonym:

`haha de har inte blivit någon tvätt idag.. hahaha

FRIDA HJÄRTA KEVIN:

sv; Tack så mycket! :D

Kommentera inlägget här: