I won't let that feelin' walk out through the door

Wait just a moment and try once more, cause there's a place inside my heart that tells me hold out.
I told the world that you were down on your luck. You were one of a kind, one who'd never give in even when they put a price on your head. Without a weapon in your hand you came to fight a war, they took your life but didn't know that you would never die.


Igår var alla fulla utom jag, kändes det som. Även om jag säkert hade minst lika roligt, så var det jag som gick vinnande därifrån nykter - dem andra fick baksmällan med sig hem.
Det var frysgrader så jag tog taxi, somnade hyffsat gott på madrassen hos mapa med ett varmt täcke, though. Vaknar hes som en kråka, och nu låter jag ännu värre.. jävla kyla, sen att vi hade sånt röj igår gjorde nog inte saken bättre. Träffade många som jag inte träffat på länge, även nya ansikten.. dem gjorde det bästa som gick av min fredag. Tack!

Idag har jag bara legat i soffan, med täcke och kudde, hos en kompis och kollat på när Em har målat Tony Montana och Gudfadern illustrationer på hans väggar. Vilket tålamod tösen har, beundransvärt! Givetvis så blev målningarna kanon.

Jag borde nog vara tyst i några timmar nu om jag vill ha någon som helst röst dem kommande dagarna! G'Night.

Kommentera inlägget här: