Face the loss of good things


Vart tog all glädje vägen egentligen? Den försvann nog med vinden.

Tyvärr är inte livet en dans på rosor, det är taggigt och jävligt också. Men för att inte gräva ner mig själv mer i sanden så tog jag ett träningspass, man känner sig så nöjd efteråt! Nu får det nog bli lite mat och tömma diskmaskinen om jag orkar.

simone:

SV: Jaa, de har verkligen allt en väska ska ha :D

Ness:

haha okej vad bra då :)

nä vaknade flera ggr av att det kändes som jag skulle spy också blev jag jätte sur när jag inte kunde somna om xD

Ness:

men usch vad jobbigt :O

jag hatar när man är hos pappa för han bor i lägenhet också på morgonen hör man alla bilar utanför och när ungarna skriker utanför :p

Ness:

åhh vad bra :D är den hemskt?

Ness:

hah jo precis :)

men jag är hos pappa typ 2 ggr per år så man slipper höra det ljudet, men ifs min kille bor i lägenhet och dom bor precis vid vägen xD

Ness:

jaha okej :)

jo den vill jag med se :O

Leia:

Ja, det är tragiskt när detta händer unga människor.

simone:

SV: Jaa, verkligen, mycket lättare :D

H A I D I J A K O B S S O N:

sv: hihi okej :) Tackar för att du deltog i min "fråga" haah ;D

Kommentera inlägget här: