1st of november


I helgen som gick var min kära Andrea på besök, Rasmus kockade jättegott till oss och på kvällen blev det utgång. I måndags kom min älskade sambo hem med en bukett med 3 stora röda rosor till mig, jätte fina!

Förra veckan började jag plugga Näthandel och Affärsjuridik, det går bra än så länge. Förtillfället sitter jag med en insändningsuppgift i näthandel på fyra punkter, varav den första har tagit 2 timmar, så det här blir nog en spännande dag! När denna uppgiften är klar så väntar ytterligare en i Affärsjuridik, känns som att den kommer vara lite trögare med tanke på att man måste uppge lagrum i alla svar. Om 3 veckor ska jag vara klar med dessa kurser och börja med Export & Import och nästa kurs i Näthandel, som varar fram till nyår. Galet intensivt, men skönt när det är klart!

Jag kan ännu inte lyfta en häst, hoppet finns även om det är en lögn att säga att det någon gång skulle kunna vara möjligt. 

I helgen blir det besök i hemtrakterna för att gå på lilla Tages dop i Knislinge.

J ♥ R

Kommentera inlägget här: