Sunny day.. or rainy?


Solen skiner, det gör nog min älskade sambo glad som ska vara ute hela dagen och jobba. Hoppas på att regnet håller sig borta tills ikväll i alla fall. I skrivande stund så går solen i moln, så det lutar nog mer åt regn hållet. Idag kommer i alla fall vår efterlängtade soffa! Vi är så glada för det, så ikväll ska vi bara mysa ner oss i soffan! Lägger in bilder på vardagsrummet ikväll så ni får se, kära vänner och familj. I söndes kom även 'svärfar' med sambo hit med vår skänk som han har sprutmålat så fint till oss, vi är verkligen hel nöjda med resultatet. 

Idag har jag varit på VC hos Selma och tagit stygnen, det gick bra, tog en kvart ungefär sen fick jag gå hem igen. Så nu har jag tejp över såret som ska hålla ihop såret i ca. en vecka, men allt såg fint ut och inga tecken på infektion så det tackar jag för!


VARNING för äcklig bild:






Man ser inte så jätte bra på bilden, tur det kanske. Det är i alla fall vänster axel. Och ja, det gör ont.. igår och idag har det varit rätt mycket ajajaj. Selma påminde mig om att VILA, ingen ansträngning, jag har lite svårt att acceptera detta..  man vill gärna klara allt själv, utan hjälp. Men man är rätt handikappad när man inte kan lyfta ena armen. På måndag börjar jag i alla fall på sjukgymnastik på Wachtmeisters sjukgymnastik här på Trossö. Så om några månader kanske jag kan lyfta en häst! Drömmar. 


Love,
J


Kommentera inlägget här: