Stirrar mig rakt ner i själen

 
I don't wanna live or sleep on worried ground,.. who on earth could live or sleep on worried ground?
 
Sanningen svider verkligen. Aldrig kunde jag tro att det var så mycket skam, oro och ilska jag kände.. vad har jag att skämmas för egentligen? Ni känner inte mig så ni kan omöjligt döma mig, ni har ingen aning om vad jag kämpar med eller varför. Det är verkligen insidan som räknas.. 
Jag är en älskande, varm och kärleksfull person som alltid sätter familj och vänner i första rum. Jag har närmre till kärlek än hat. Vem är du då att döma mig för min utsida? 
R, för dig finns den kärlek jag känner. Du ser mig som den jag är..
 

 
Jag är så jävla arg, besviken och ledsen över hur man kan behandla sina nära, dem som borde betyda så mycket mer. Jag blev lärd att stå upp för dem man håller kär, inte gå bakom ryggen på dem. Bara att tänka på det är så fruktansvärt tragiskt.. mitt hjärta blöder. Vad har ni lärt er av livet om ni inte värdesätter det högre? 
 
 
Take a nother little piece of my heart,
J
 
 
 
 
 
 
 
Kommentera inlägget här: