Project runway relaxing


Malmö blev mer utdraget än vad jag hade räknat med, var inte hemma förrän halv nio ikväll. Men dagen har varit mysig; vi har fikat, ätit, shoppat, shoppat och shoppat! Det blev två linnen, en topp, en luvtröja, underkläder, smink, nagellack, leggings, kalender, pennor, möbler och annat smått på IKEA.
Nu är jag helt slut och har precis kollat på Project Runway, min favorit vann såklart! Ska snart hoppa i säng, en ny dag i morgon med nya uppdrag. Busy woman?
Känns dock lite trist, skulle egentligen träffat Dea, och D på Kingan och tagit ett glas vin eller två men eftersom vår tidsplan idag kraschade helt så blev det verkligen inte så. Dem fick klara sig utan mig, och det gick säkert bättre än utmärkt! Tror inte jag hade varit så social eller sällskaplig av mig, är på jätte taskig humör och känner mig verkligen inte tillfreds med någonting i mitt liv just nu ännu mindre mig själv. Bad days..



Heidi Klum & Christian Siriano, Project Runway -08





Kommentera inlägget här: