Storseans med Terry Evans


You gave me a sign to move on,

Varit på storseans med mediumet Terry Evans, det är helt sanslöst. Han läste mina innersta tankar som jag verkligen inte har sagt till någon annan. Jag lovar jag ska slutföra det jag påbörjat! Jag fattade precis vad han menade när han pratade med mig, skit fräckt. Helt underbart att höra allt han berättade för andra människor när han fick kontakt med deras anhöriga som hade gått bort. Han sa saker som verkligen gav rysningar. Har pluggat till mitt prov i morgon, eftersom ingen ville hjälpa mig så får vi väl se hur det går. Går det så går det, helt enkelt. Ska till Sölvesborg i morgon, en barndomsväns 20 års fest (eller vad man kallar det), ska bli skoj var länge sen sist! Lämnar in mitt utkast från projektet imorgon också, känns riktigt uselt så vi får väl se hur det går. Jag kan aldrig nöja mig förrän jag har det bästa, och det är verkligen skit jobbigt. Jaja, nog 'pratat' ska läsa lite på provet tills jag somnar (om jag nu somnar vill säga). Natti!

Sebastian, du är dum om du tror något annat men Jag älskar dig! Även om jag inte hör av mig en gång i timmen, så tänker jag på dig ;)
Kommentera inlägget här: