What's behind the door


Man kan aldrig veta när livet kommer att ta slut, hur eller varför. När man som en kille på jobbet, som är i min ålder, en dag vaknar och tycker att han ser dubbelt med ena ögat precis fått reda på att han har en hjärntumör som trycker på synnerven. Då stelnar hela kroppen till och man börjar fundera, man kan aldrig veta vad som komma skall. Alla blev helt tysta när han kom till jobbet och berättade det, vad ska man säga? finns det nått att säga mer än att man blir jävligt förvånad, det är ju inte vad man förväntar sig att höra. Killen skulle ju bara röntgas! Lev varje dag som om den vore den sista..

Igår var min systers 21.a födelsedag, hon fick wii fit av mig. Cassie fick åka en Ferrari F 430, hon var helt uppspelt. Hehe! Sen på kvällen var vi ute och åt på Kingan, så det blev ett glas vitt. Väl hemma så satt jag och snackade med Dea, det var verkligen behövligt.. hon fick mig att inse en sak som jag själv inte har förstått men gör mig väldigt förvirrad. It's someone.. Jag vet inte vad jag ska säga eller göra, varför?

Sov max 3 timmar natten till idag, gick upp kl 4 och jobbade 8 timmar sen körde jag och Dea till beachen och låg där nån timme. Både somnade, haha! I kväll blir det till att hoppa i säng mycket mycket tidigare än igår/i natt så jag är pigg och vaken på jobbet.








Jag, cassie and the 430



Mysan:

tjusig bil:)

Kommentera inlägget här: