Pictures


Nu har jag lagt upp bilderna som jag inte kunde visa från igår.. och några till:) Har solat lite nu, det är så jobbigt för det är så varmt! Ska ta mig ett glas vatten nu så jag inte blir yr. Tror jag ska vila lite, är helt slut..

image101
Plånboken


image102
Denna skapelse kommer från Fröken Siv och är handsydd i ålskinn


image103
Det magiska hårpudret Dust it

image104
Min skönhet

image105
Mammi i vårt kök

image106
Tog en tur i trädgården, bygnaden till höger ska bli vårt nya kök med balkong på taket.

image107
Här har alla grävmaskiner kört och förstört hela gräsmattan..

image108
Här satt vi igår och drack, utanför campingen på Siesta.. helt plötsligt börjar folk bada nakna!

image109
Mina skor jag hade igår, nu är dem inte vita längre!

image110
Fulare bild får man leta efter? HAHA. Jag & Dea vid ån, Siesta. (Jag försökte vända på bilden, men det ville inte som jag ville)
image111
Min frukost i morse, mums..

Alexandra:

somriga bilder, såg väldigt gott ut med jordgubbar =)

stureplans:

mums med jordgubbar

Sanna:

Ja, det gör jag =)

Söt portmonnä! :)

maria:

Så härlig frukost :)

Sanna:

Nej, det har jag inte gjort. =)

Sanna:

Som du ser så syr jag inte sådär jätteavancerade plagg när det kommer till försäljning och därav är mönstrena inte heller de avancerade. Mäter på mig själv och vipps så har jag ett mönster, haha.

JOSEFINE:

fint

Kommentera inlägget här: