Miniature fashion

image57Petit,

I höst lanserar Acne kollektionen Miniature för barn i åldrarna 2-10 år! Hur sött som helst. samma som Cheap Monday har också barn kläder, små pytte bebis jeans. Ur gulligt! Jag vet ju vad jag ska klä mina barn i när det väl är dags för smått.

Har inte bloggat på flera dagar nu, har varit några röda dagar och det har varit mys, festande, middagar och kalas. Jag har även hjälpt Emelie att måla hennes hall vit, det blev riktigt fint! Hon har ett mörkt brunt stengolv, riktigt fint ihop blev det. I morgon är det Emelies födelsedag, så det blir kalas i morgon också:) På fredag blir det en shopping runda i Kristianstad med mamma. Sen är det helg IGEN!  Får se vad jag kan kamma hem för kap på fredag, behöver ju en del kläder känner jag.

Nu ska jag titta lite på tv och mysa i soffan med ett glas vatten! Sen blir det sängen för min del, ska upp och träna i morgon förmiddag har jag planerat! Kanske innan frukost?! Vi får se. God natt!
Kommentera inlägget här: