I've always tried to keep you satisfied


Känner mig fetast i världen, vill bara låsa in mig och gråta.. men jag tänker fan inte drunkna i min sjukdom fler gånger. Jag tänker fan inte lyssna på dig din sjuka jävel, sluta döm mig, slut säg till mig vad jag får och inte får. Jag har förnuft nog att säga att jag inte är ful, fetast i världen, äcklig och allt det där.. tyvärr är du starkare än förnuftet ibland. Även om jag ibland släpper taget och låter mig dras med så tänker jag aldrig ge upp, du ska inte få vinna min kropp.. det är mitt hus och här bor jag, inte DU. Jag vet inte hur många gånger om dagen jag kastar ut dig men jag vet att jag aldrig kommer att tillåta dig att bestämma över mitt liv igen!

Idag är Min dag trots att du står framför mig och trycker upp alla dessa hemska ord och känslor i mitt ansikte. Jag tänker inte identifiera mig med dig längre, jag är inte min sjukdom.. för att JAG vill inte vara det längre. Jag vill leva ett friskare liv. 

 

I'm one with a cause and a reason to be,
J

Kommentera inlägget här: