Get your head up now


Idag har varit en lagom turbulent dag, fram och tillbaka - hit och dit. Jag har ont, katten har ont.. hon har varit på djursjukhuset och fått svallkött bortbränt från sitt sår på tassen, så hon har varit sövd så hon är helt groggy och har kräkt 6 gånger sen hon kom hem nu ikväll. Jag har pluggat nu i någon timme, psykologi, så nu är jag duktigt trött så jag funderar på sängen. Är dunderförkyld också, sen smakade maten riktigt konstigt idag - vad är det för fel på mina smaklökar? Detta har inte med att jag är förkyld att göra, det kan jag lova. Spaghettin smakade metall, köttfärssåsen likaså.. men ingen annan i familjen tyckte det smakade konstigt, inte ens min syster som har världens bästa smaklökar och luktsinne. Konstigt! Eller är det bara jag som är konstig eller nått.

Ett barn som får uppleva rent spel lär sig rättvisa.


Nu blir det sängen, natti.

 
Kommentera inlägget här: