Next to nothing

Back in business, kan man kanske säga! Helgen var kort sagt härlig :) Mys i fredes och fest i lördes, i söndes blev det mys och film när vi hade vaknat! Idag har det varit projektarbete hela dagen, liten bit har man väl kommit. Men tycker mest produktionen har stått rätt still idag, om jag ska vara ärlig! Gjort nån trist detaljövning på en stolpficka. Haft samhällskunskap, pratat om FN:s organisation. Vatt hos Emelie, sen har vi varit ute och kört bil i nån timme! Fick reda på att jag slutar 11.30 i morgon, inte illa! Ska ner på stan med Emelie och hennes mamma som ska köpa kläder. Sen blir det simning för mig och Emelie, i varje fall! Sen ska jag träffa min hjärtevän en sväng:) Nej nu ska jag nog ta och nanna! Natti på er.

J:

Oh. Som jag tanker pa dig!

Kommentera inlägget här: