Been far away for far too long


but you know.

Har verkligen hittat en underbar sittställning i sängen, det dumma just nu är att jag är så trött så jag hade kunnat slockna. Alkoholen gör mig bara sömningare, öppnade precis Staropramen nr 2 i väntan på att mitt hjärta, D ska bli klar så hon och jag kan korka upp vinaren. För att sedan packa ner mitt forna jag i några flyttkartonger och lite mys framför tv:n och förmodligen en hel del tankeutbytning. Me like

Är verkligen helt slut idag, och det är riktigt skönt. Jag kommer nog somna gott i natt! Det är bra, då vaknar jag inte flera gånger och tittar mig omkring innan jag inser hur ensam jag är i sängen. I think I'm doin' okay...
Denna dagen har gått i ett från att jag gick upp vid 11, även om jag hade behövt sova mer. After work på Björksäter igår med syster, tydligen spelade tv 3 in en dokumentär därifrån igår. Riktigt mysafton, underbar mat och fin underhållning! Allt var på topp igår kväll. Idag har jag haft en bra lägenhetsvisning, fikat med D och M och sprungit på stan och handlat mat och grejer. Med andra ord har jag, hittills, haft en mysig dag!

Kan man bli trött av kolhydrater? Jag har ätit pizza och druckit öl, och ska till och med ta mig en kaka sen till kaffet om jag har plats över. Jag äter vanligtvis minimalt med kolhydrater, men idag kände jag för att jäsa lite.. mycket riktigt magen putar 'GRAVID' och jag är riktigt sleepy. Fast hela pizzan klarade jag inte klämma, även om den var mindre än en barnpizza.. min lilla mage är nog inte så stor ändå.

Nu ska jag försöka piggna till, ha en trevlig kväll!

J


Kommentera inlägget här: